1. Denise 10 jaargeleden

    Leuk Maris! Zo te zien ben je al een heel eind gekomen. X

  2. Karin 10 jaargeleden

    Leuk Mariska! Ik kijk uit naar je volgende blog.
    Groetjes Karin

  3. Eva Schweizer 10 jaargeleden

    Wauw Mariska, wat is het nu al een mooi avontuur! Ik kijk uit naar het vervolg van je blog ?

  4. Ellen 10 jaargeleden

    Leuk leuk leuk!
    Kei leuk om te lezen hoe het verloopt en de manier waarop je schrijft is echt vol beleving, ik zie het zo voor me.

    Ik ga jullie volgen 🙂
    Succes en natuurlijk veeeel plezier met de voorbereidingen.

    Liefs Ellen

  5. Saskia van Rheenen 10 jaargeleden

    Heerlijke verhalen, het voelt alsof ik er ook een beetje bij was zoals jij dat kunt beschrijven. Het schrijven van blogs is echt een talent van jou!!!

  6. Tine 10 jaargeleden

    Heerlijk om het temogen mee beleven , apart leuk zo’n peutertje van vroeger uitgegroeid tot een prachtige jonge dame blijf het zeker volgen??

  7. Ilse 10 jaargeleden

    Leuk stuk Maris! Benieuwd naar je volgende verhaal!!

  8. Carmen 10 jaargeleden

    Sooo excited!!???